Алукьонигщал проведе AKS Young Generation Event в полите на Рила планина

AKS-Young-Generation

Сред прохладата и живописните гледки, в полите на Рила планина, Алукьонигщал, съвместно с издателите на списанието за автомобили Auto Bild България, проведе уникално по рода си събитие за своите партньори.

AKS-Young-Generation

„AKS Young Generation Event е мероприятие – насочено към по-младото поколение (бъдещи) наследници на бизнеса от нашите партньорски фирми – производители на алуминиеви и PVC системи Schüco. Желанието ни беше, наред с възможността за запознанства и общуване, да създадем запомнящо се преживяване. С подкрепата на списание Auto Bild България поканихме представители на топ автомобилни брандове и организирахме Test Drive на едни от най-атрактивните и актуални модели автомобили.“ – споделя Александра Гуджукова, маркетинг мениджър в Алукьонигщал България.

AKS-Young-Generation

AKS-Young-Generation

Сред брандовете на събитието бяха: BMW (с електрическия автомобил BMW iX); Mercedes (с електрическия AMG EQE 43 4Matic); DS (с хибридния DS4 E-Tense); Honda (с хибридните автомобили Honda CR-V e:HEV и Honda HR-V e:HEV); Skoda (Skoda Kodiaq FL); Hyundai (с автомобилите Hyundai Santa Fe и Hyundai Staria); Subaru (Subaru XV) ; Nissan (с хибридния Nissan Qashqai); Opel (с автомобилите Opel Astra и Opel Grandland); Renault (с хибридния Renault Austral); Dacia (Dacia Jogger).

AKS-Young-Generation

След приключване на организирания Test Drive всички гости на мероприятието имаха възможност да оценят автомобилите. Резултатите показват, че най-силно впечатление сред присъстващите е направил автомобилът  DS4 E-Tense, а за автомобил с най-добър дизайн е определен BMW iX.

AKS-Young-Generation

AKS-Young-Generation

За повече информация – Алукьонигщал.

Може да харесате още...