Дизайнът на новия магазин на Apple в Чикаго заслужава възхищение

Официалното откриване на магазина се проведе в края на октомври. Apple поканиха феновете на техния гигант да се запознаят с любимите си продукти в пространство, което както Apple казва, ще служи като класна стая и социално място. Структурата е проектирана от базираното в Лондон архитектурно студио Foster and Partners.

Магазинът е почти изцяло прозрачен, с изключение на покрива му, който прилича на лаптоп на Apple. Прозорците от пода до тавана обгръщат открито пространство, което води към реката, свързвайки Michigan Avenue с пешеходната алея покрай река Чикаго.

Angela Ahrendts, старши вицепрезидент на Apple за търговия на дребно, заяви, че при проектирането на структурата компанията е работила в тясно сътрудничество с управниците на града, за да създаде пространство, което да съживи пешеходната алея покрай реката.

„Цялата идея е, мястото съвсем нежно да се слива с реката“, каза Stefan Behling, съдружник в архитектурната фирма. Границите между вътре и вън са замъглени.

Вътре магазинът е на две нива и има търговски алеи за разглеждане на продуктите, където новите „Creative Pros“ ще водят уроци по игри, кодиране, музика и фотография.

Първата по рода си галерия „Genius“ предлага изглед към събитията, класните стаи и реката. Тя ще  изглежда като прозрачен „форум“ – „гъвкаво“ пространство, което Apple казва, че ще използва за общуване, работа в мрежа и учене от серия програми в магазина, наречена Today at Apple.

Поредицата от програми е предназначена да научи потребителите да подобрят платформите си с новите технологии на Apple. Другата важна цел е да изгражда социални общности в Чикаго.

 

Може да харесате още...