Годишната среща на Декьонинк България събра партньори от цялата страна

Deceuninck

На събитието бяха представени новите модели от продуктовата гама, предстоящите проекти и целите на компанията.

В средата на април в спа хотел „Белчински извор“ бе проведена годишната среща на Декьонинк България, която събра партньори от цялата страна. Над 30 бяха фирмите-участнички в срещата, които се запознаха с новите модели от продуктовата гама на компанията, предстоящите проекти и целите за 2022 г., представени от международния екип на Deceuninck.

Павел Стокласа (Pavel Stoklasa),  търговският директор на Deceuninck за Чехия, Словакия, Унгария и България, обяви промените в ръководството на Deceuninck – Бруно Хамблет (Bruno Humblet) е новият изпълнителен директор на компанията.

Deceuninck

Също така той обърна внимание и на най-продаваните продукти от гамата на Deceuninck, а именно профилите за прозорци и врати, които съставляват 89% от продажбите. Със своите изцяло рециклируеми продукти Deceuninck дава своя принос към Зелената сделка на Европа. На срещата беше отчетен ръст на продажбите в размер на 30,5% за периода от 2020 до 2021 г., като в България марката се нарежда в топ 5 на производителите на дограми.

Аспарух Щерев, търговски директор за България и Гърция, представи иновацията в серията дограми Elegant: iCOR – първата универсална платформа за профили, които са съвместими за прозорци и врати.

Deceuninck

Бяха показани и останалите разнообразни линии в производството – врати с приплъзване, декинги, системи за ролетни щори. Както той самият сподели пред участниците: „Нашето богатство са нашите клиенти. Ние сме готови да ги подкрепим в изграждането на дългосрочно партньорство.“

Катя Дюркан (Katja Durkan), маркетинг мениджър за Хърватска, Босна и Херцеговина, Словения, България и Румъния, разказа за корпоративната идентичност и отдели специално внимание на мисията на бранда.

Deceuninck

„Марката Deceuninck се основава на три стълба: иновативни продукти и услуги, усилия за устойчивост и най-важното, силна връзка и взаимно доверие с нашите партньори“, посочи тя в своята презентация.

По време на срещата беше обявен стартът на второто издание на конкурса „Свързани пространства“. В него могат да участват архитекти и архитектурни студиа от цяла България, които са приложили продукти с марката Deceuninck в своите проекти. Авторитетното жури ще обяви победителя в началото на следващата година.

Deceuninck

За Deceuninck

Компанията е основана през 1937 г. от Бенари Декьонинк, а членове на неговото семейство са в управлението на групата Deceuninck и до днес. Със седалище в Hooglede-Gits, Белгия, Deceuninck е вторият по големина производител на PVC дограма в Европа. Разполага с 15 производствени предприятия и 21 склада на дистрибуторски центрове. Доставя материали за производство на дограми в повече от 90 страни по света. Българският офис на Deceuninck е основан през 2000 г. и осигурява продажби, маркетинг, клиентска и техническа поддръжка на територията на цялата страна. 

Може да харесате още...