Hörmann стартира кампания Europe Promotion 2022
Годишната кампания за насърчаване на продажбите на Hörmann EuropaPromotion стартира по-рано от обикновено тази година. В допълнение към добре познатите промоционални продукти, гамата е разширена и включва модерни стъклени врати в лофт стил.
Промоционалните продукти на EuropaPromotion 2022 са климатично неутрални. „Решенията за покупка все повече са продиктувани и от така наречените софт фактори. Това са например устойчивостта на продукта или социалния ангажимент на компанията“, обяснява Лиза Модест-Данке, ръководител на дигиталния маркетинг и PR в Hörmann. „Климатичната неутралност на промоционалните продукти е важен аргумент за продажбите“, казва Модест-Данке. В производството се използва 100% зелена електроенергия. С тези и много други мерки Hörmann спестява десетки хиляди тона CO2. Компанията компенсира останалите емисии чрез финансиране на проекти за опазване на климата в сътрудничество с ClimatePartner.
Модерни стъклени врати в лофт стил
Модерните стъклени врати с лофт дизайн също ще бъдат част от промоцията. Със своите черни надлъжни и напречни линии те поставят елегантни акценти в модерния интериор. Изработени в различни размери, те се предлагат във въртящ се или плъзгащ се вариант.
RenoMatic с допълнително RC2 оборудване
Част от кампанията е и популярната секционна гаражна врата RenoMatic в четири различни размера. С допълнителен пакет по избор, тя може да се предлага с RC2-сертифицирано оборудване за безопасност в съответствие с DIN/TS 18194.
В България засега в акцията няма да са включени лофт-врати – важат само за Германия!
Компанията е представена на българския пазар от Hörmann България.
Снимки – Hörmann.