Ново позициониране на Deceuninck Europe
Deceuninck Europe дефинира по нов начин позиционирането на своята марка в отговор на променящите се пазарни предизвикателства, ориентацията на клиентите и целите на компанията: „Последователност, иновации и устойчивост“ ще ръководят корпоративните операции в бъдеще. Новият слоуган на компанията също подкрепя това: „Заедно определяме бъдещето“, създадено е и ново лого и цялостна обновена идентичност на марката.
Три ще бъдат основните стълбове на фирмата.
Последователността още по-силно подчертава отношението на доверие към клиента като партньор. „Бихме искали клиентът да вижда в наше лице доверен партньор, а не просто доставчик на профили“, обяснява Стийн Фермойлен от Deceuninck Europe.
Иновациите се отнасят не само до нови продукти, но все повече в бъдеще и до разработването на нови индивидуални решения за клиентите – и под формата на услуги и допълнителна подкрепа.
Устойчивото развитие подчертава амбицията на Decieninck да бъде активен участник в екологичната революция и водещ инвеститор в кръговата икономика.
Бъдещото позициониране на марката се изразява не само в новия лозунг „Заедно определяме бъдещето“. Новият символ на марката също показва новата посока и изобразява корона като централен елемент. Deceuninck идва от холандската дума за „крал“. В същото време отделните елементи на короната символизират трите стълба на компанията и също така се отнасят към гранулата като основна суровина в производството и профилите на Deceuninck.