Празничните изненади от Хьорман продължават

За „Хьорман България”, част от групата на европейския лидер в производството на врати и автоматика Hörmann, тази година е юбилейна – 75 години на международния пазар. „Спестете средства, без да пестите от сигурността“ е посланието към всички нейни клиенти, с което  компанията дава специални юбилейни цени и ексклузивни остъпки до 30 % за определени модели гаражни и входни врати за дома, вилата или офиса. Техните размери и цветове са описани подробно в уеб сайта на Hörmann – www.hormann.bg.  Освен това до края на годината Hörmann дава възможност на всеки клиент да  спечели и една от 75-те юбилейни гаражни секционни врати MicroMatic 75 в шест различни декора и четири промоционални размера с включено задвижване към тях тип ProMatic.

Тези празнични новини българското представителство на компанията обяви на специална среща с журналисти в хотел „Шератон”, София, на която присъстваха Митко Василев, Главен управител на Германо-българската индустриално-търговска камара (ГБИТК) и ексминистърът Николай Василев, партньори и приятели.

Развитието на Hörmann през тези 75 години беше представено от инж. Борис Главчовски, управител на Хьорман България ЕООД. Той разказа за фирмата, предприятията и търговските й представителства, както и за същността в производството на врати!

Като на филмова лента той разкри първите стъпки на малката семейна фирма, създадена в Германия от строителния предприемач Аугуст Хьорман и пътя, който следват неговите наследници от четири поколения, за да развият и издигнат Hörmann до нивото на един от най-големите производители на врати за дома и индустрията в световен мащаб.

Благодарение на постоянните иновации, насочени към потребителите, гарантираното немско качество и непрекъснатото усъвършенстване, компанията реализира оборот, който в края на 2009 г. надхвърля 1 млрд. евро.

Инж. Главчовски демонстрира пред гостите лесното и безшумноотваряне на гаражните и входни врати

„Добрата репутация трябва да се извоюва“
В тази максима вярва строителният предприемач Аугуст Хьорман, основал  през 1935 г., фирма „Билефелд-Стоманени врати“ в гр. Билефелд, Германия, чието производство синът му Херман Хьорман премества по-късно в град Щайнхаген-Амсхаузен.

Първата стъпка в изграждането на днешното предприятие е положена 50-те години на миналия век с производството на гаражната врата тип летящо крило Berry в завода Hörmann KG Amshausen, Германия. Оттогава до днес от този тип са продадени над 8 милиона броя врати.

Днес Hörmann се ръководи от третото и четвъртото поколение наследници – внукът на Аугуст Хьорман – Томас Хьорман и правнуците Мартин и Кристоф, които са активни участници в израстването й. Те превръщат малката семейна компания в конгломерат от заводи за производство на врати и автоматика, с над 50 собствени филиала, дистрибуторска мрежа в повече от 30 страни и 6000 сътрудници в целия свят.

Собствени заводи и специализирана продукция
Това е разковничето към успеха на продуктите по света за 100% фамилното предприятие. Компанията има над дванадесет специализирани завода в Европа, в които се произвеждат различни изделия. В някои се произвеждат гаражни секционни врати, в други –  тип „летящо крило”, а в трети – противопожарни врати.

Освен профилираните заводи в Германия и други страни Hörmann притежава и 14 дъщерни търговски дружества в Европа, САЩ, Бразилия, Индия, Китай и Средния изток, както и богата мрежа от международни представителства. По този начин Hörmann гарантира на клиентите си високо качество, сигурност и кратък път към изделията.

Компанията непрекъснато разширява портфолиото си, а с развитието на продажбите нараства и търговската мрежа. Към добре известните и на българския пазар гаражни и индустриални секционни врати, компанията добавя многообразие от вътрешни и външни врати за дома и офиса, ролетни врати, врати тип хармоника, мултифункционални врати с висока степен на пожароустойчивост и шумоизолация, механизми за задвижване и управление, товаро-разтоварна техника, козирки и каси.

Продуктите се произвеждат във високотехнологични специализирани предприятия, оборудвани на най-съвременно техническо равнище. Има и изцяло автоматизирани заводи, с производствен капацитет от няколко хиляди врати дневно.

Иновации
Hörmann непрекъснато оптимизира визията, продължителността на експлоатация и безопасността на вратите, като търси решения в детайлите.

Компанията разполага с необходимото ноу-хау и технологични възможности, за да обновява  продуктите до най-малките детайли. Ето част от най-новите иновативните решения:

Блокировка на вратата в релсата при задвижванията

Секционна врата за дизайнерско оформление на фасадата – нова концепция, обединяваща фасадата и вратата Безжичен скенер за пръстови отпечатъци Индустриална секционна врата с вградена врата без праг

 

Бързодвижеща се врата със спираловиден механизъм  и термично – разделени ламели
Т30 Автоматична проквопожарна плъзгаща се врата Система Access за контрол на достъп Стоманени пожаро – защитни врати без фалц с изравнена повърхност на с каса

Социална ангажираност и спонсорство

Водена от социалния си ангажимент Hörmann подпомага традиционно проекти на служещи на цялото общество организации и институции, насочили вниманието си към хората с увреждания или хронично болните.

Като част от инициативите по повод годишнината и следвайки традиционната за компанията социално отговорна политика, Hörmann учреди стипендия за млади хора, която има за цел да насърчи ангажираността им и колективния дух. Стипендията дава възможност на служители на компанията на възраст между 18 и 24 години, на техни роднини и приятели да натрупат ценен опит, работейки в социална институция в чужбина за срок от една година.

Компанията има традиции и в подкрепата на спорта не само в Германия. Тя е спонсор на националните футболни отбори на България и още 17 европейски държави. Подпомага и българския плажен футбол.

 Юбилейна акция „75 години Hörmann”

„Спестете средства, без да пестите от сигурността“ е посланието на компанията към всички нейни клиенти, като специално за юбилея си тя предоставя ексклузивни условия за закупуване на артикули от богатото й портфолио. С до 30% намаление клиентите могат да се сдобият с модели в размери и цветове, описани подробно в уеб сайта на Hörmann. Акцията продължава до края на годината.

Продуктите на Hörmann ще откриете и на Есенния Пловдивски панаир от 27 септември до 2 октомври т.г., представени от партньори и дистрибутори на Хьорман България.

Вижте също...