Рейнарс Алуминиум представя новия си слоган

Рейнарс Алуминиум избра края на настоящата година за начало на своята нова глобална комуникационна стратегия. Заедно с нея компанията представя и новия си слоган Together for Better.

За Рейнарс Алуминиум, която е един от водещите доставчици в Европа на иновативни и устойчиви архитектурни решения от алуминий, новата комуникационна кампания е основополагаща за  пазарното позициониране на компанията. Целта на фирмата е да засили брандовото си позициониране, предвид че това е глобална компания, разполагаща с офиси в 30 страни и износ в над 60 държави на петте континента. Въплъщение на новата комуникационна стратегия е  промененият слоган на компанията – Together for better, който изразява дългосрочното партньорство на компанията с производителите на дограма, архитектите и инвеститорите. А когато общуваш с някого и желаеш да го мотивираш, е добре е да го накараш да се почувства ценен.

Ето как разясняват в детайли новата стратегия президентът на компанията г-жа Мартинe Рейнарс и г-н Анатоли Павлов, мениджър за България:

Защо Рейнарс Алуминиум реши да представи нов слоган на компанията?

Мартине Рейнарс:  Нашата марка е един от ключовите активи на компанията. Поради тази причина ние редовно правим оценка на нашия бранд, посредством обсъждане и разговори с партньорите ни. Правим проучване сред тях, като целта ни е да разберем какви чувства и асоциации поражда Рейнарс в съзнанието им.

През последните няколко години стана ясно, че партньорството между Рейнарс и нашите клиенти, архитекти и проектанти е в основата на нашата марка. Ето защо, с новия  слоган Together for Better искаме да отдадем дължимото внимание на нашите партньори и уникалните ни и дългосрочни партньорски отношения.

С  въвеждането на новия слоган, ние искаме нашите клиенти да знаят, че могат да разчитат на нас, днес и в бъдеще. Ние сме повече от всякога решени да продължим да правим нововъведения, за да им предложим решения, които ще продължават да налагат нови стандарти в строителната индустрия. Ние винаги ще бъдем с тях, когато те се нуждаят от нашето съдействие. Ще продължим да ги вдъхновяваме, като им показваме спираща дъха архитектура, проектирана с нашите продукти.“

Анатоли Павлов: Ние силно вярваме, че успехът на Рейнарс е резултат от тясното сътрудничество между нашия екип от дизайнери, инженери, специалисти по логистика и търговци с партньорите ни – архитекти, проектанти, инвеститори и производители на дограма от цял свят. Реализираните  архитектурни проекти са живото доказателство за синергията, която сме създали с всички заинтересовани страни. Благодарни сме за това, че сме се доказали като разработваща компания на устойчиви и вдъхновяващи алуминиеви строителни решения, съответстващи на идеите и амбициите на различните архитекти и производители на дограма.

Всеки наш проект, който отговаря на най-високите изисквания и стандарти в архитектурата и техническото качество, е заявка да изпълним и най-амбициозните искания на  нашите партньори. С Together for better, Рейнарс обявава публично силната си връзка с всички свои партньори.

Каква е концепцията за тази нова креативна комуникационна стратегия?

Мартине Рейнарс: Идеята е, че всеки един проект, и по-специално архитектурен проект, е резултат от обмяната на идеи и партньорство между различни хора. За да илюстрира този замисъл, Рейнарс започва открит диалог с партньорите си. В основата на всеки успешен диалог е умението да завладеем вниманието им и съумеем да разберем техните нужди и желания. Умелото изслушване е първото доказателство за добра комуникация и уважение между страните. В отговор на нуждите на нашите партньори, ние демонстрираме нашите знания и готовност за съдействие. Ние идваме с отговора, който ще им помогне да бъдат успешни. С тази кампания ние искаме да демонстрираме ангажираността си към нашите партньори по един творчески начин.

Анатоли Павлов: Нашата нова комуникационна кампания се базира  до голяма степен върху въпросите на нашите партньори и отговорите, които ние даваме. Всеки зададен въпрос носи посланието на конкретен партньор, който ние поставяме в светлината на прожекторите. Един архитект например, има далеч по-различни изисквания и желания от крайния потребител или от производителя на дограма. С избора си на въпрос, съобразно спецификата и целите им, ние показваме, че познаваме техния свят и разбираме техния бизнес. Въз основа на  това формираме и нашия отговор, който  може да бъде конкретен  продукт или услуга, които можем да предложим. С изграждането на добра взаимовръзка  въпрос -отговор, ние демонстрираме способността си да откликнем на реалните нужди на клиента. Давайки конкретен отговор, ние заставаме встрани от традиционното хвалебствено поведение, характерно за  отношенията тип B2B.

 С въвеждането на новия слоган Together for Better, Рейнарс демонстрира уникалното си отношение към всеки един професионалист и клиент, като мощен фактор за печеливша комуникация между партньори.

Може да харесате още...