Седем български компании ще участват в „ТЕХНОМА 2012” в Скопие, Македония

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП) организира участието на български фирми в Международното изложение за металургия, електроника и строителни технологии “ТЕХНОМА 2012”, което ще се проведе от 16 до 20 октомври 2012 г. в изложбения център “Skopje Fair Exhibition Ground” в Скопие, РМакедония, съобщиха от ведомството.

Изложението „ТЕХНОМА” се организира ежегодно от 1975 г. от скопския панаир – най-големия изложбен център в Македония. В тазгодишното издание на проявата ще бъде представена продукция от следните области: черна и цветна металургия, металообработваща промишленост, електро- и електронна промишленост, енергетика, строителни и изолационни материали, оборудване Изпълнителна агенция за насърчаване на и възобновяеми източници, системи и и технологии за слънчева енергия сигнализации за пожари. малките и средните предприятия средства Българският национален щанд (№ 114) в зала “Metropolis Arena” ще бъде разположен на обща изложбена площ от 100 кв.м.

На “ТЕХНОМА 2012” своята продукция ще представят седем български производители: “Астерикс Електроник ООД” – Пловдив (дизайн, производство, асемблиране и монтаж на печатни платки и хибридни интегрални схеми), “ДЮК 1 ЕООД” – Пловдив (изработка и монтаж на охранителни ролетки, секционни гаражни и индустриални врати, портални врати, всички видове дограма и др.), “Елегант ЛТ ООД” – София (производство на PVC дограма и щори), “Кофражна Техника АД” – Пловдив (разработване, проектиране и производство на всякакъв вид кофражи, кофражни елементи и скелета), “Стам Трейдинг Технолоджи” ООД – Шумен (проектиране и разработване на CAD/CAM модули), “Вегас Електрик” ЕООД – София (инженеринг, проектиране, системна интеграция, машиностроене и др.).

Освен българските изложители, на официалното откриване на изложението, което ще се състои на 16.10.2012 , ще присъства и г-н Димитър Сълов, ръководител СТИВ – Скопие.

Със средствата от националния бюджет Агенцията подпомага българските участници като поема разходите за наемане на изложбена площ, проектиране и изграждане на национален щанд, наемане на оборудване и обзавеждане, регистрация на изложителите, включване на изложителите в официалния каталог, рекламиране на участието. С подкрепата за колективно участие на българските малки и средни предприятия в международни специализирани изложения Агенцията се стреми да стимулира и насърчава експортния им потенциал, чрез представянето на техните продукти и услуги на европейски и световни пазари.

източник: cross.bg

Може да харесате още...