Силен старт на 74-ия Международен технически панаир, Есен 2018, в Пловдив

Със силен старт започна подготовката за 74-ия Международен технически панаир, който ще се проведе от 24 до 29 септември в Пловдив. Десетки компании вече подават заявки за участие в най-голямата технологична среща на Балканите, чието предстоящо издание ще бъде по-различно и с по-силно чуждестранно присъствие.

Организаторът на мащабното икономическо събитие – Международен панаир Пловдив, продължава своята програма в подкрепа на бизнеса, като предоставя атрактивни преференции. Така по-широк кръг от фирми ще имат възможност да демонстрират своите продукти и услуги пред повече от 30 000 посетители специалисти от България и Европа, които всяка година идват на  деловия форум.

Изложителите ще получат отстъпки за ранно плащане до 27 юли, както и обемни отстъпки за наема на площ. Програмата „Партньори“ предвижда  и преференциални условия  за поредно представяне, един жест към дългогодишните участници.

Международният технически панаир  показва технологии, машини и авангардни решения за индустрията. Той е успешна маркетингова платформа за компании, работещи в областта на електрониката и електротехниката, енергетиката и екологията, водния сектор, информационните технологии, роботиката и автоматизацията, транспорта и автосервизното оборудване, машиностроенето, строителството, химическата и минната промишленост, автомобилната индустрия.

Участниците в ЕСЕН 2018 могат да ползват и разнообразни рекламни услуги. Включването в печатния каталог прави компанията известна сред хиляди мениджъри и специалисти. Зоните, където се поставят билбордове и се реализират модерни рекламни  проекти, се намират в най-оживените места на панаирния комплекс и привличат вниманието на най-много посетители.  Двата LED екрана позволяват да се използва целият потенциал на аудио-визуалната комуникация. Онлайн платформите на Панаира – Интернет страницата, профила във Фейсбук и онлайн каталога, имат следните  предимства: голяма аудитория, дълготрайно въздействие и възможност за актуализация.

Съчетаването на преференциите  за участие с разнообразните рекламни инструменти правят още по-ефективно представянето на фирмите в един от  най-авторитетните делови форуми за инвестиционни стоки и технологии в Югоизточна Европа.

Може да харесате още...