Категория: ALU дограма

Потребителското търсене на дограма – между двата полюса

На традиционно най-голямото търговско изложение в строителния бранш – СТРОЙКО 2000 тази година фирмите – изложители, включително и тези за дограма, не можаха да се похвалят с много посетители. Но за сметка на това те търсеха конкретни решения за довършването на ново жилище или обновяване на дома.Наблюденията ни показаха, че покупателната способност на българина е отражение на икономическата ситуация у нас, което обече, не променя двуполюсното потребителско поведение.

BBW 2010 – присъствие и надежда за справяне с кризата в строителството

Стартира 10-тата юбилейна изложба Българска строителна седмица. Над 210 фирми изложители от 20 държави представят повече от 360 компании в областта на строителството, ремонтните и довършителни работи. По традиция на форума се представят наложили се на пазара продукти, нови материали и технологии от строителната химия, мазилки, хидро- и топлоизолации, бои и лакове, електро- и отоплителни инсталации, завършващи интериорни елементи и архитектурни решения за съвременното строителство.

Изпитани пожарозащитни системи Schüco за всички нива на безопасност

Потушаване на пожар може да започне, едва когато всички хора са извън опасност – това предвиждат правилата и нормите за организиране и осъществяване на пожарогасителна и аварийно-спасителна дейност. Съответно строителните материали и конструкции трябва да притежават такива свойства, че да предотвратят възникването и разпространяването на опустошителен пожар и да осигурят възможност за провеждане на бързи и ефективни действия по гасене на огъня и спасяване на пострадали.

Големите индустриални обекти и покривните PV (фотоволтаични) конструкции са нашето бъдеще

В началото на една доста трудна за бранша година разговарям с един от опитните мениджъри в сектора инж. Иван Батаклиев – управител на фирма „ПРОФИЛ-И”ООД, гр. Пловдив. Той самият има над 15 годишен опит в производството на алуминиеви конструкции и дограма, в партньорство с утвърдени наши и чужди производители на PVC и алуминиеми профили.

Коректност и добро име се градят трудно

В разгара на летния сезон, докато някои си почиват, други се борят за оцеляване на бизнеса си. Това важи с пълна сила и за производители и търговци на профили и дограма, които се опитват да са по-изрядни и успешни от всякога, защото конкуренцията е жестока. Борим се да оцелеем и след кризата, признава Николай Бояджиев, мениджър на Профилко България ООД. „Стремим се да не нарушаваме начина си на работа, независимо от ситуацията, борим се за всеки един обект”.

Българска строителна седмица – поглед в бъдещето на дограмата и вратите

Дограмата и вратите на една сграда са връзката с околния свят и природата, затова и изборът им е особено важен. Това е първото нещо, за което човек трябва да помисли при ремонт на жилището си, казват специалисти от бранша. И не е просто избор на материал – дърво, алуминий или PVC, а част от цялостната визия на дома, офиса, хотела или коя да е съвременна страда.

Защо е толкова важен факторът устойчивост?

Тема, която вълнува всeки, независимо в кой край на континента: промяната в климата и най-вече търсенето на подходящи решения. Днес това е най-голямото обществено предизвикателство в световен мащаб. Природните ресурси намаляват, а вредните емисии нарастват. Вследствие на този задълбочаващ се проблем световните сили разработват и разширяват амбициозните си цели за опазване на климата. Днес това е най-голямото обществено предизвикателство в световен мащаб. Природните ресурси намаляват, а вредните емисии нарастват.

Плъзгащи и отварящи системи от Профилко

Алуминиевите системи на PROFILCO са специално проектирани от екипа за проучване и развитие на компанията. Разнообразните приложения на системите и предназначението на профилите, както и дизайнът и употребата на аксесоарите се проучват от споменатия екип, чрез специален софтуер, който допринася за проектирането и тестването на продуктите преди те да бъдат пуснати за производство.