Mr. Bricolage празнува с 15% отстъпка в цялата страна

 Mr. Bricolage въвежда намаление от 15 % на всички продукти в магазините си като част от активностите, с които чества своя 15-ти рожден ден в България. Офертата е валидна за периода 12 – 16 ноември 2015 г. до изчерпване на наличностите и изключва само продуктите, които участват в акция „Автоаксесоари“. Промоционалната отстъпка се начислява върху обявената цена на етикета и се получава на каса.

Търговската верига предлага продукти и решения, в които удоволствието и красотата се съчетават в едно. Артикулите могат да бъдат открити на територията на всичките 10 магазина от веригата в София, Пловдив, Варна, Благоевград, Бургас, Плевен, Русе и Добрич. Кампанията “-15%” дава възможност за изгодни покупки с гарантирано високо качество на разнообразен вид стоки. Така клиентите на веригата ще могат да избегнат предпразничната треска и натовареност по Коледа, закупувайки на преференциални цени както коледна украса, така и подаръци за приятели и близки.

В разгара на есента най-голям интерес има към продуктите за отопление на дома. Предпразничната акция на Mr. Bricolage дава добра възможност за подготовка на жилището за предстоящите студени месеци. В допълнение, в магазините на френската верига клиентите получават и ценна консултация от експертите на място за най-подходящите и ефективни решения за всеки дом.

Привлекателната оферта е валидна за всички продукти без тези, които участват в акция „Автоаксесоари“. Между 12 и 16 ноември клиентите могат да използват отстъпката в различните секции на магазините, в които са представени решения за декориране на дома, кътове за баня и подови настилки, осветление, градински център, както и в ателие за рамки и тониращ център. Изложената приказна коледна украса в разнообразни форми и празнични цветове също може да бъде закупена с 15 % отстъпка в рамките на промоцията.

С богатото си продуктово портфолио веригата доказва отново, че не спира да предлага на своите клиенти най-добри и изгодни оферти за дома и градината под един покрив, както и да подобрява качеството на обслужването. За тези 15 години над 30 милиона клиенти в България са изградили своя уютен дом или градина с Mr. Bricolage.

Може да харесате още...