Kömmerling преориентира марката си към бъдещето

Kömmerling

Тази година Kömmerling празнува своята 125-та годишнина и се подготвя за бъдещето с преориентиране на своята марка. Фокусът на новото позициониране и философията на марката са насочени към въпроса за устойчивостта. За Kömmling е важно да действа днес и по този начин да взема правилните решения за утрешния ден. Това става видимо за външния свят чрез изцяло новия имидж на марката, представен в нов дизайн, с ново лого и слоган.

Д-р Петер Мросик, управляващ съдружник на Profine, обяснява причините за подновяването на марката: „Да живееш отговорно означава да защитаваш бъдещето.“

Ясна визия

Новата марка Kömmerling е носител на тази ясна визия и нагласа, която иска да подтикне към промяна както клиентите си, така и пазара като цяло, и подчертава устойчивия смисъл на работата на повече от 3000 служители.

Kömmerling

Целта е формулирана така: „Не чакайте някой друг да промени нещо, когато можете сами да го промените.“ Today for Tomorrow – това послание трябва да се превърне в същност ​​на марката, която се отразява в комуникацията по отношение на продукта, имиджа и социалните медии. Комуникацията на марката поставя чувството за отговорност и устойчивостта на преден план.

Ново лого и нов слоган

Най-видимият знак за това преориентиране е логото. То показва естествени елементи като слънцето и водата в абстрактна форма. Топлите цветове трябва да означават живот, ново начало и бъдеще. Тези елементи характеризират и корпоративния дизайн. Характеристиките на дизайна са нов свят от изображения и цветове, както и дизайнерски език с извити линии. Слоганът формира тематичната и емоционална рамка на новия облик. Той обобщава посланието и посоката, които Kömmerling поддържа в три думи: Today for Tomorrow.

Снимки: Kömmerling

Може да харесате още...